Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 09:06:05 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/02404 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla 
alevik, Aruküla raudteejaam// Kulli küla, Heinapõllu tee 13// Tallinn-Tapa 
122,9-128,1 km// Tõhelgi küla, Tallinn-Tapa 128,7-132,7 km (Aruküla (km. 
128,336) raudteeülesõidukoha AFS ja tõkkepuud) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42. Ehitusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26918264>  (menetlus nr: 
420260), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister